wtorek, 8 marca 2016

Triangl dupes- warto?

Dzisiaj mam dla Was trochę innego posta! W końcu...Ostatnio zamówiłam na Aliexpress podróbki popularnych ostatnio kostiumów kąpielowych triangl. Często lubię eksperymentować z różnymi rzeczami, dlatego postanowiłam zamówić to bikini. Czekałam około 3 tygodni, bo zamówiłam gdzieś koło 15 lutego, tydzień był na realizację, więc wysłano mi dopiero 22.Zapłaciłam około 40zł (od razu zamieniono mi waluty przy wpłacie, więc nie było problemu). Szczerze mówiąc myślałam, że będę czekać koło 2 miesięcy! Także jestem pozytywnie zaskoczona. Dziś koło 13 dostałam zieloną paczuszkę z chińskimi znakami :D. Od razu ją rozpakowałam, byłam przekonana, że otworzę typowy shit z Chin, który nie jest nawet z neoprenu a z tzw. "spandexu" i poliestru. Jednak tym również byłam pozytywnie zaskoczona, bo był to rzeczywiście neopren (chyba z dodatkiem poliestru, bo jest lekko uciągliwy, ale nie znam się). Kolor również taki jakiego się spodziewałam. Jeśli macie wiec ochotę zaoszczędzić znaczą ilość pieniędzy, a podobają Wam się te kąpielówki to szczerze Wam polecam. Z własnego doświadczenia wiem, że trzeba zwracać uwagę na opis i patrzeć czy rzeczywiście jest wykonane z materiału o nazwie neopren. Było to moje pierwsze zamówienie z tej strony, ale na pewno jeszcze coś zamówię. Jednak strona ta niedługo się zamyka. Nie mam pojęcia czy zmieniają nazwę czy coś, ale póki jest to warto korzystać. Oto jak się prezentują:





Myślę, że jedynym minusem jest to, że jest trochę pognieciony, ale nie sprawia mi to problemu. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie :) 
Podobał się Wam post? Chcielibyście więcej postów tego typu?

6 komentarzy:

  1. Patrzac na to, a z trudno spostzreć, że to nie oryginał! :D Ja mam w planach zamówić case'a na Alixprees. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Z chęcią przeczytam więcej takich postów na Twoim blogu! :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam zamówić od dawna coś na tej stronie, ale nie mam odwagi.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój bardzo ciekawie się prezentuje :)!
    Zostałaś nominowana do LBA :)
    http://emilkapank.blogspot.com/2016/03/1-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny strój. Masz rację po co przepłacać :D Wesołych Świąt! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń