poniedziałek, 22 lutego 2016

boring day

Bu! Nawet nie wiem kiedy zleciał ten miesiąc od kiedy mnie tu nie było, ale nie o tym. Aktualnie lenię się już drugi tydzień, bo mam ferie. Przeważnie nie robię nic, czasem spotkam się z przyjaciółmi. Część czasu poświęcam też nauce, bo mam parę zaległości. Jako iż pogoda za oknem jest kiepska, a nawet bardzo kiepska zdjęcia do posta zrobiłam w domu. Chociaż w najbliższym czasie chcę zrobić naprawdę dobrą sesję, niestety pewnie wyjdzie tak, że będę czekać do wiosny, bo teraz co chwila pada. Wracając do szkoły, ani trochę nie mam ochoty tam wracać, ale tak już mam, jak jest jakaś dłuższa przerwa to się rozleniwiam i nic mi się nie chce. Łapcie kilka fotek i opowiadajcie jak spędziliście swoje ferie :) A i chciałam przeprosić za to słabe światło w pokoju, ale nie miałam innej możliwości. Może w najbliższym czasie zainwestuję w Softboxa? Ma ktoś? Polecacie?









23 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Ja swoje ferie spędziłam po części w domu, na wypadach z przyjaciółmi i leniuchowaniu, a po części w górach :*

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobało mi się drugie zdjęcie. Ja o swoim feriach zdążyłam już zapomnieć, skończyły się 3 tygodnie temu. Niestety spędziłam je w domu, chociaż plany miałam wielkie.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjecia! Uczenie sie w ferie powinno byc nielegalne.. Moje skonczyly sie jakies 2 czy 3 tygodnie temu, wiec z zazdrością czytam o twoim nicnierobieniu :) Tak jak ty - ja równiez spotykałam sie z przyjaciółmi. To było dziwne, ale przyjemne miec nagle 2 tygodnie wolnego. 121 dni do wakacji, przeżyjemy!
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam teraz ferie i robię to samo co ty. Przez całe 2 tygodnie mam ''dzień piżamy''. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ferie nadal trwają :) ale nie leżę cały dzień w łóżku :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wlasnie planuje zakupic softboxa bardzo pomaga w zyciu szczegolnie nam osoba ktore robia zdjecia, nagrywaja itp, itp, itp!
    Ja niestety mam ferie pierwszego tygodnia marca i to tylko tydzien i juz mam go rozplanowanego co do dnia wiec zbytnio sobie nie odpoczne niestety :/ Nie martw sie ja mojej aktualnej szkoly wrecz nienawidze i oddalabym naprawde duzo zeby juz tutaj nie wracac no ale musze przezyc do czerwca! :D
    Swietne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. więcej uśmiechu bo jesteś śliczna ! a zdjęcia są fajne ! mi osobiście najbardziej podobają się te biało czarne :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :)
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również planuje zakup lampy i statywu ;D całą zimę mecze się z brakiem światła

    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarno- białe zdjęcia zawsze wychodzą cudownie :) Ja jeszcze mam kilka dni ferii ale szybko to leci :(
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie zdjęcia :) Softbox na pewno ułatwia życie :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mnie denerwuje ta pogoda ehhh :( obserwuje twoj blog :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne zdjęcia, niesety mialam ferie jako pierwsza :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh, zaplanowałam tyle rzeczy na te ferie a nie zrobiłąm nic x.x Ładne zdjęcia ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!
    Nie mam softboxa, ale gorąco polecam, bo używam w szkole i sama przymierzam się do kupna :) Jeśli chodzi o ferie to spędziłam je w domu, leniuchując i widując się z chłopakiem na weekendach:) Podobnie jak Ty nie mam najmniejszej ochoty ich kończyć haha :D
    Buziaki!!:*

    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja posiadam softboxa i gorąco Ci go polecam. Idealnie nadaje się do zdjęć nawet w ciemnych pomieszczeniach i daje super, naturalne światło!

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja spędziłam ferie w domu :)a zdjęcia wyszły super :)

    https://www.youtube.com/watch?v=5ZDsCJ4rGD4

    OdpowiedzUsuń
  18. podczas deszczu kolory wychodzą ładniejesze, każdy fotograf Ci powie że unika się bezchmurnego nieba :) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie minął już tydzień od ferii. Tak jak ty, spotykałam się ze znajomymi i leniuchowałam. :)
    Zdjęcia nie są wcale takie ciemne. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń