środa, 6 stycznia 2016

xoxo

Niestety mój aparat odmawiał współpracy z fokusem dlatego pierwsze zdjęcia są takiej a nie innej jakości. Jak widać (albo i nie, bo zdjęcia są czarno-białe) zmieniłam kolor włosów! Niestety jest to tylko chwilowy kolor, bo to szamponetka. Do szkoły wracam 7 stycznia, więc kolor będę musiała zmyć. Jak się czujecie z tym, że teraz trzeba skończyć semestr i czekać na ferie? Szczerze mówiąc mam już naprawdę dość obecnej szkoły i nie mogę się doczekać kiedy pójdę do liceum. Powoli zbieram się za napisanie jakiegoś tematycznego posta aczkolwiek pewnie jak zwykle trochę mi to zajmie. Jeśli chcecie częściej wiedzieć co u mnie zapraszam Was na mojego INSTAGRAMA.






to ostatnie przypomina mi latający makaron lol
Jakie wychodzą Wam średnie na półrocze? ;)

24 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Nam w tym roku nie udało się zrobić żadnych sylwestrowych :( /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :D ja w tym roku miała bardzo udany sylwester ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w sumie wychodzą dobre oceny :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, też mam instagrama i uwielbiam tam wchodzić żeby dać sobie dawkę inspiracji :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesz się gimnazjum póki możesz! Liceum to piekło haha:') Średnia? Mogło być lepiej:) Śliczne zdjęcia!

    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że już jestem studentka i nie muszę się przejmować średnią. Byleby przeżyć sesję. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także chcę w końcu uciec z tej szkoły, ale niestety będę musiała jeszcze w niej trochę posiedzieć. :/ Dziwnie się czuję z tym, że już koniec pierwszego semestru. Za szybko to przeleciało!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post masz bardzo fajnego bloga i piszesz bardzo ciekawie oby tak dalej ! :)
    obserwuje i licze na to samo :) !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA GIVEAWAY -> dblazkowska.blogspot.com.ZAPRASZAUM GIVEAWAY U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, na instagrama na pewno zajrzę :)
    natala-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia nie wyszły jakoś szczególnie źle, mi tam się podobają! Masz super włosy. Niby ma dobrą średnią na półrocze biorąc pod uwagę to, że jestem w liceum, ale nie do końca mnie satysfakcjonuje.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się już doczekać ferii. A co do średniej to jeszcze nie liczyła, jednak mam nadzieję że nie będzie taka zła. OBSERWUJĘ i liczę na to samo.
    Ładny wygląd bloga :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ferie dopiero 15 lutego, wiec jeszcze sobie trochę poczekam :D Nie mam pojęcia jaką będę mieć średnią, bo walczę jeszcze o niektóre oceny, ale poniżej 4,5 na pewno nie będzie.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia fajerwerków. Już nie mogę się odczekać ferii.
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie pokazałaś tego nowego koloru włosów :( Ale śliczne zdjęcia i tak! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hhah no trochę przypominają te fajerwerki makaron ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć że nie tylko mój aparat odmawia współpracy :D
    Śliczne fajerwerki :)
    Mój Blog :)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie tylko ty masz dość obecnej szkoły, ja już odliczam dni kiedy tylko wyjdę z mojej szkoły. Ale jeszcze trochę trzeba się pomęczyć ;/

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam ferie za 3 tygodnie, a do 13 wystawianie ocen. Biorę tyłem w troski i zasuwam ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. No to czekam na zdjęcia w kolorze, żeby zobaczyć efekty na głowie :D Ja mam ferie na samym końcu w tym roku x.x

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice blog! Thanks for stopping on mine

    xx L.

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń