czwartek, 14 stycznia 2016

white sweater

Jestem ostatnio straaasznie zmęczona, odkąd skończyły się święta to nie mogę się "przestawić", żeby chodzić spać wcześniej. Kiedy zaczynają się Wam ferie? Ja to tak zauważyłam, że odliczam ostatnio od przerwy do przerwy. Poza tym muszę wziąć się trochę, bo w lutym mam kolejne próbne egzaminy. Ostatnio podjarałam się gotowaniem i szukam coraz więcej inspiracji, także może wkrótce pojawi się tutaj jakieś CIY! Przedwczoraj zamówiłam sobie zimowe buty, chociaż już styczeń, ale brakowało mi takich traperów. Są błękitne z niebieskimi wstawkami. Poza tym muszę się w końcu wziąć za pomalowanie skrzynek w pokoju i dodanie paru ozdób, bo nie cierpię jak coś jest niedokończone. Łapcie jakieś fotki, które koleżanka zrobiła mi przy okazji jej sesji:








18 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) MI ferie zaczynają się dopiero 1 lutego, nie mogę się doczekać! :) Obserwujemy?

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) MI ferie zaczynają się dopiero 1 lutego, nie mogę się doczekać! :) Obserwujemy?

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne! :))

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, tylko mogłyby być wieksze :D Mi ferie niestety zaczynają się 14 lutego.../Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie, lubię takie oryginalne ujęcia :) Masz dobre pomysły na pozowanie, więcej takich sesji :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój sweterek :)
    Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Ja tylko odliczam do wakacji ;)

    Pozdrawiam!
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Ja tylko odliczam do wakacji ;)

    Pozdrawiam!
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia masz mega urodę.:)Ja już obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego bloga http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się twoje włosy ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia *-*
    Ja mam jeszcze ferie XD Ale jak wrócę do szkoły to będzie dokładnie jak u ciebie XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ferie zaczynają się dopiero od 15.02, ale tak jak Ty nie umiem po przerwie wrócić do formy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki uroczy sweterek. Zdjęcia są śliczne.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bd ładnie ;)) lubię takie proste basicowe sweterki :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń