sobota, 17 października 2015

it's okay

Hejka! W końcu odzyskałam laptopa i mam jak pisać posty, ale dziś nie o tym. Pewnie wiele razy zastanawiałeś się co dalej, co będzie po tym jak skończysz naukę, wyprowadzisz się z domu czy po prostu dorośniesz. Tego właściwie nie wie nikt. Do czego dążę? Chcę Wam przekazać to, że warto cieszyć się każdym dniem, docenić to co już się ma. Bez względu na to czy nudzi cię już codzienna rutyna, czy jesteś nieszczęśliwy. Wiadomo są problemy, które niełatwo rozwiązać, ale myślę, że z odrobiną chęci, determinacji czy duchowej siły na wszystko można coś poradzić. Tak- motto każdego dnia powinno być takie: Carpe diem, bo przecież nie warto tracić każdy dzień na rozmyślanie o problemach. Czasem warto poświęcić czas czemuś innemu. Jakby tak oderwać się choć na chwilę od rzeczywistości i cieszyć się chwilą. Może to trochę przerysowane, ale z biegiem czasu zaczynam to dostrzegać. Nie chcę się też rozpisywać i pisać 100 razy o tym samym, dlatego post krótki, ale treściwy! Mam nadzieję, że dzisiejszy post dał Wam choć odrobinę kopa energii do pozytywniejszego działania i doceniania tego co już się ma. Dzisiaj dosyć optymistycznie (jak nie ja!), see you! :')
Co myślicie o tym poście? To chyba mój pierwszy tego typu post dlatego dajcie znać!
Jesteście bardziej optymistami, pesymistami czy może realistami?










niestety miałam farbowane włosy (są odrosty!) i musiałam trochę wpasować je w gimpie w doczepki co nie do końca wyszło, bo robiłam to na szybko, ale mam nadzieję, że nie jest aż tak źle
photos by Wiktoria ♥

41 komentarzy:

  1. Jestem optymistką, a przynajmniej staram się być. Świetny look :)
    pozdrawiam i zapraszam> gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze staram się być optymistką i cieszyć ze wszystkiego:) Świetny szal!


    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem realistką! Patrzę na wszystko normalnie! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne, jednak gdybyś dodawała je w większym rozmiarze to, wydaje mi się, że byłby lepszy efekt :) Masz rację, trzeba doceniać to co się ma, zanim się to straci...
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien.html zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i śliczne zdjęcia!
    masz takie ładne włosy!!
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. posty tego typu są świetne. Uwielbiam je i czytać i pisać, a ten Twój wyszedł świetnie! :) zgadzam się z tym, co piszesz i sama mam podobne odczucia. Ja jestem raczej optymistką ;) ślicznie wyglądasz! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się Twój post♥ Ja staram się iść do przodu nie przejmować się hejtami. Staram się dążyć do celu i spełniać swoje marzenia i być szczęśliwą. W przyszłości mam w planach mieć pracę związaną ze zwierzętami i jestem dobrej myśli! Poczekamy, zobaczymy co czas przyniesie:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. Według mnie warto cieszyć się chwilą, bo życie jest zbyt krótkie. Lepiej być pozytywnym!
    Śliczne butki.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet w tych najgorszych dniach, warto znalezć drobne rzeczy, które spowodują uśmiech na naszych twarzach! :)
    śliczne zdjecia
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie warto się zamartwiać, ponieważ tracimy wtedy cenny czas jaki mamy w życiu. Warto za to działać i z uśmiechem dążyć do celów które sobie obieramy w życiu :) Ładna stylizacja, Pozdrawiam, It's Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  12. Optymistyczne spojrzenie na świat to podstawa, uśmiechasz się i nagle wszystko staje się możliwe :) Dziewczyno, uwielbiam Twoje zdjęcia *_*
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny szal i buty :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś byłam optymistką teraz bardziej chyba realistka :) Świetnie wyglądasz ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post. Trochę zazdroszczę Ci podejścia do życia, ja raczej stąpam twardo po ziemi, niestety bądź stety /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram się być optymistką choć czasami jest ciężko ;p
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram się traktować każdy dzień jakby miał być tym ostatnim. Cieszę się najmniejszym szczegółem, i doceniam wszystko co mam. Super zdjęcia!

    NOWY POST! Tym razem DIY, zapraszam!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyglądasz, a buty są przecuoooodowne :3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post!

    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Woo , super zdjecia ! Genialny blog , trzymaj tak dalej ! <3

    ZAPRASZAMY DO NAS -> dang-mai.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No, powiem że bardzo optymistycznie!
    Zdjęcia mają straszną jakość, a wiem, że byłyby ładne ;/
    Popracuj nad tym, a będzie naprawdę fajnie!
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Ja jestem raczej realistką :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty super, i bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post jak i zdjęcia. Cudowne buty. *-* Szczerze to ja jestem chyba bardziej realistką. :)

    ❤ Kochać Znaczy Blogować - klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się, że jestem realistą. Chociaż dążę do tego, żeby patrzeć na życie pozytywnie :)
    Świetne zdjęcia! Super wyglądasz ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Wokół nas jest tyle dobrych rzeczy z których możemy czerpać radość a i tak niestety ich nie dostrzegamy ;/ Śliczna stylizacja, taka typowo jesienna ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz *-*
    Ja jestem realistką, kiedyś byłam pesymistką a jeszcze kiedyś optymistką :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem realistka, chociaż czesto tez optymistka :)
    Śliczne zdjecia ;)
    Obserwuje!
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem optymistką, także cieszę się każdym dniem ❤ Świetne zdjęcia Kochana:*
    Zapraszam do obserwacji, buziaczki:* Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem optymistką ,więc nie jest to trudne :D, nie wiem co chce robić w życiu,ale chcę być uśmiechnięta!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, jesienna stylizacja! ♥
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, jesienna stylizacja! ♥
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety optymistką nie jestem, ale staram się :)
    Cudowna stylizacja i śliczne zdjęcia.
    Obserwuję <3
    aniakasperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, ja jestem optymistką, ale wydaje mi się że czasami zmieniam się w realistkę :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń