niedziela, 20 września 2015

colored smoke

W końcu! Jestem, to dopiero drugi post we wrześniu. Wszystko to spowodowane było tym, że nie miałam zdjęć. Wczoraj udało się to zmienić, bo wybrałam się na "sesję" z koleżanką. Więcej było śmiechu, ale no, może coś wyszło haha. Dzisiaj trochę pouczyłam się na geografię i chemię + obejrzałam świetny film "Dziś jestem blondynką". Naprawdę mi się podobał. Myślę, że mogę go Wam polecić jeśli macie ochotę na film typu dramat z domieszką komedii. Tak poza tym to jestem trochę przeziębiona. Chyba dopadło i mnie to jesienne przeziębienie! Aktualnie mam katar, bolało mnie gardło. Ciekawe co będzie dalej! Łapcie tutaj parę zdjęć a ja szykuję kolejnego posta, żeby móc już tylko dodać zdjęcia i coś tutaj podrzucić. Btw. też nie możecie doczekać się jesieni i tej typowej jesiennej aury? Mam ochotę ubrać już szal, botki i może nawet czapkę(bo niestety nie chodzę w nich często) i patrzeć jak spadają liście. Choć jestem tego pewna, że już po jakimś miesiącu, może nawet wcześniej mi się to znudzi i będę chciała z powrotem lato. Da vedere!












Jak tam? Dużo nauki? Ktoś czeka razem ze mną na jesień? :)

15 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, tylko mogłabyś je wstawić w większym rozmiarze ;) Ja czekam na wiosnę ! ;D

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem, jedyne na co czekam to rozpalanie ognia w kominku :) Jakoś tak jesień do mnie nie przemawia, wole zimę! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na srkomną dawkę pocieszenia o poranku :) #BackToSchool4: Padłam ze szczerości

    Pozdrawiam cieplutko
    Zakichana Stokrotka Międzygalaktyczna
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię jesieni , bo to dla mnie miesiąc przypominania wakacji :( Świetny efekt z dymem !

    Mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem , za każdą pomoc dziękuję podwójnie (klikanie w linki przez 2 dni i promocja na moim blogu ))

    MÓJ BLOG -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, też muszę coś pokombinować z tym dymem, są fajne efekty :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obs/obs? Zacznij, a odwdzięcze się ;* http://life-passionsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Zawsze podobały mi się sesje z kolorowymi dymami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super kociak, mnie też zebiera się na jesienne przeziębienie!;(

    Siemka.Cześć.
    http://kawowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super kociak, mnie też zebiera się na jesienne przeziębienie!;(

    Siemka.Cześć.
    http://kawowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już swoje jesienne przeziębienie miałam.
    Zdjęcia wyszły super.

    Enjoy Life

    OdpowiedzUsuń