środa, 18 lutego 2015

wishlist

Między innymi chciałam Wam tu dzisiaj przedstawić moją listę rzeczy, którą w najbliższym czasie planuję zdobyć :). Ten tydzień jakoś bardzo szybko mi zleciał. Codziennie jednak muszę się z czegoś uczyć, więc też nie za bardzo mam czas by tutaj co chwilę zaglądać (ale staram się!). Niedawno skończyłam uczyć się z fizyki, bo jutro mam kartkówkę. Co do szkoły, to zgłosiłam się na konkurs z biologii, bo chcę starać się o 6 na koniec, poza tym nie wiem czy jest sens zgłaszać się na konkurs fotograficzny (brałam udział w edycji jesiennej). Chciałabym, żeby moją pracę ocenił ktoś, kto się na tym zna (zastanawiam się nad jakimś konkursem w internecie). Chcę zapisać się też na jakieś warsztaty lub coś w tym stylu. Aktualnie czekam aż dodadzą napisy do najnowszego odcinka 'Pretty Little Liars'.
#1 jeansowa kurteczka, którą znalazłam na Vinted, według mnie jest w odpowiednim kolorze i kroju
#2 koszulka Sheinside, jest luźna i po części ma siatkę, więc myślę, że nada się odpowiednio na cieplejsze dni




 #3 koronkowe szorty z Sheinside, w których się zakochałam i zamierzam jak najszybciej je zdobyć
#4 spodenki z wysokim stanem (te są akurat z Sheinside)

 #4 koszulka znaleziona na Vinted #5 białe(w rzeczywistości takie są) spodnie z Zary znalezione na Vinted

 #6 bikini Triangl; i w końcu coś na co zbieram się już bardzo dłuuugi czas, jednak wciąż zastanawiam się, który kolor wybrać #7 coś podobnego jednak ten jest znacznie grubszy i pochodzi z H&M'u

Jak widzicie wishlist jest bardzo wiosenno/letni, ale jednak wiem, że wszystko szybko zleci, a rzeczy kolekcjonować mogę (wszystkich i tak nie kupię na 100%)
 Kupujecie na Sheinside? 
Macie może Triangl, polecacie?

29 komentarzy:

  1. Polecam z scheinside krótkie spodenki ;) są świetne
    super post <3
    pozdrawiam !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki z koronką naprawdę cudne *_*

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 z biologi.. szacunek :o haha też czekałam na napisy, a jak już dodali to nie chce mi się otworzyć... Bardzo podoba mi się ta czarna bluzka, obie pary spodenek i białe spodnie :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardzo podobaja sie te zestawy biki z triangl :)

    Zapraszam na moj blog :) jestem 14 letnia dziewczyna mieszkajaca w Irelandii =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  5. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiałam na Sheinside bluzę i jestem zadowolona, dość szybko przyszła!
    A te stroje są piękne, ładne mają kolorki.


    Zostawiam u Ciebie zasłużoną obserwacje! Pozdrawiam,

    www.laura-ss.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chyba stworzę sobie taką wiosenną wishlistę bo widzę że dużo osób je robi :) Chciałabym żeby było już ciepło i można było chodzić w takich shortach krótkich :( Jeszcze troszeczkę..

    Pozdrawiam!
    Mój > blog o stylu życia <

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Sheinside czasami rozmiary są mniejsze niż powinny.. :c Ja również
    myślę nad strojem z Triangl .

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://madamesandine.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. slyszalam, ze te stroje tylko ladnie wygladaja i po jakims czasie strasznie sie prują, kolory robią sie wyblakłe itd. a szkoda bo sa sliczne:(

    zapraszamy do nas!
    habantcompany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobały mi się pierwsze szorty *-*
    Masz bardzo fajny blog. Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Współpracowałam kiedyś z Sheinside - rzeczywiście ciuszki są super, ale rozmiarówka jest w cały świat, a to bikini jakoś mi się nie podoba.
    NIUNTIS

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ubrania :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna wishlista ;-)
    powodzenia w rozwijaniu pasji ^^
    koszulki i spodenki najbardziej mi się podobają :P
    triangl wygląda świetnie ^^
    buziakii ;**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się spodenki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie kupywałam na Shenside,ale mają rzeczywiście bardzo ładne ubrania <3
    Ja także 'poluję' na kurteczkę dżinsową :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy ! Czasami kupowałam coś na sheinside !
    Pozdrawiam cieplutko ! Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz ? :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te stroje są śliczne, jednak słyszałam o nich złe opinie. Podobno strasznie się rozciągają i z rozmiaru S może zrobić się L :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne są te stroje kąpielowe *.*
    super wishlista :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko, stroje Triangl marzą mi się od dawna! są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też marzy mi się kostium z triangl ale cierpię na wieczny brak kasy XD
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. będą świetne na lato ;)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. tez mysle nad zakupem spodenek z wysokim stanem:)

    moze obserwacja za obserwacje?:* daj znac u mnie
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację .
    To mój blog http://twosoulsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam takie bluzki w croppie ;)
    Świetne ubranka ;3
    Obserwujemy?

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń