niedziela, 8 lutego 2015

what's on my phone/top 3 aplikacje

Dzisiaj przychodzę do Was z postem odnośnie mojego telefonu, a dokładniej aplikacji, które się na nim znajdują. Postanowiłam, że przedstawię moje 3 ulubione aplikacje oraz parę innych, których po prostu mało używam lub wcale. Tak na marginesie, jeszcze tylko tydzień ferii i pora wrócić do normalnego trybu życia. Nie wiem jak się przestawię, mam już zapowiedziane parę sprawdzianów i kartkówek na sam początek. Poza tym jutro w końcu długo wyczekiwana przeze mnie sesja z Patrycją. Uwielbiam z nią na nie chodzić, bo w sumie mamy już ze sobą rok "współpracy".Powracając do głównego tematu:
1. Snapchat
Wahałam się czy na to miejsce dać Instagrama czy właśnie tą aplikację. Myślę, że jednak mimo wszystko więcej używam tej. Chyba większość z Was wie na czym to polega, ale dla niewiedzących: generalnie chodzi o to, że wysyła się jakieś zdjęcie lub wideo do osoby z twojej listy kontaktów w tej aplikacji, które dana osoba może zobaczyć jedynie przez kilka sekund (max. 10). Założyłam go jakoś w wakacje i mam do tej pory, bo wg. mnie jest to jedna z najlepszych aplikacji.

 2. Instagram
Najprościej: aplikacja służąca do dzielenia się zdjęciami z innymi użytkownikami. Ostatnio wiele osób próbuje tworzyć tzw. ładne instagramy. Ja? Owszem lubię, by poszczególne zdjęcia za bardzo od siebie nie odstawały, ale nie dążę zbytnio do osiągnięcia cudownego instagrama nad którym każdy by się zachwycał. Dla mnie jest to po prostu uwiecznianie dobrze spędzonych chwil, lub po prostu wstawienie zwykłego zdjęcia. Chyba nawet by mi się nie chciało dodawać każdego zdjęcia tak, by tylko pasowało.
 MÓJ INSTAGRAM
3. Messenger oraz WhatsApp
Bardzo przydatna aplikacja, która służy do komunikowania się ze swoimi znajomymi z Facebooka. No, bo po co wchodzić przez aplikację Facebooka, by do kogoś napisać, skoro można zrobić to od razu. Przechodząc do tej drugiej, którą umieściłam na jednym miejscu z Messengerem, jej używam trochę mniej niż tej pierwszej, chyba tylko dla tego, że mało osób z niej korzysta. Ale dla mnie jest również dobra.


 Na moim telefonie mam jeszcze mnóstwo aplikacji, niektóre używam, typu: youtube, facebook, chrome, tłumacz, backgrounds, skype, retrica czy tvn player. Reszta to te, które były już od początku.

 Macie swoje ulubione aplikacje?
 Na sam koniec chciałabym zaprosić Was na bloga Natalii, serdecznie zachęcam Was do obserwowania go, bo warto! :)
 http://talliablog.blogspot.com/

35 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam snapa i nie wyobrazam sobie zycia bez instagrama hahahah :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam snapchata z przyjaciółmi w ferie jak nudno wysyłamy sobie zdjęcia tak jeszcze tydzień i do szkoły ehh ja nie wiem jak pójdę mam 2 sprawdziany a inatagram miałem ale usunąłem :(.
    Pozdrawiam
    Niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba snapchat i tak jest moja ulubiona aplikacja!
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same aplikacje, oprócz WhatsApp. Miałam, ale przestałam używać, bo praktycznie nikt z moich znajomych nie miał tej aplikacji, więc siedzę 24/7 na Messengerze :) Jeżeli lubisz ćwiczyć i lubisz Instagrama, to polecam ci również PumpUp, bardzo motywująca apka :)
    +obserwuję i liczę na rewanż :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Snapchat i ta aplikacja jest zdecydowanie moją ulubioną :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sprawdzić tego snapchata, bo przyznam szczerze, że jeszcze go nie używałam, a brzmi fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam wchodzic na instagrama ;) mój nic: ann_3121 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam instagrama <3 Moja ulubiona aplikacja.
    Pozdrawiam :)

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne aplikacje :)

    moze obs za obs daj znac:) pozdrawiam :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dużo słyszałam o tych aplikacjach, a mimo to do tej pory nie mam żadnej z nich! :) świetny post C:

    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój telefon jest za stary, aby mieć te aplikacje ;) i tak cud że działa fb i internet ;)
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam szczerze żadnej aplikacji , ale raczej muszę się zaopatrzyć w messenger'a, bo przydałby się do mojego telefonu :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych aplikacji używam tylko messengera :D

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam większości z tych aplikacji :) Ciekawy pomysł na post!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ja bardzo lubię snapchata! To jest chyba najlepsza apka, haha :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Snapchat i Instagram to moje uzależnienie ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna notka- ja uwielbiam instagrama:))

    Zapraszam na WYWIAD Z REMBOLEM♥, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam najczęściej FB, YT i Instagram :)

    Zapraszam na nowy wpis, jeśli masz chwilkę:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat wymieniłaś wszystkie apki od których jesteśmy uzależnione ! Zapraszamy do nas :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię Snapchata i Instagrama, ale też We Heart It i Tumblra :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam insta i vsco cam ♥
    Pozdrawiam ♥
    ♡ http://cocosami.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jeszcze zastanawiam się nad założeniem snapchata :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej luie snapchata a później instagrama :)
    Zapraszam do mnie ♥ http://karrrblog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepszy jest instagram! :))
    zapraszam na konkurs ;)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/podziekowanie-czyli-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Z aplikacji na telefon uwielbiam tumblr, weheartit oraz instagram:) Świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Snapchat moja miłość <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam whatsappa, wolę go od messengera no ale masz rację, niewiele osób go używa, co jest wieeelkim minusem. A snapchata nie mam, nie mogę się jakoś przekonać...
    Buziaki! :)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny telefon :3
    i bardzo ciekawy pomysł na wpis :P
    ja najczęściej korzystam z insta i kilku gier ;-)
    buziaaki:**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń